bule anakna oreng phebien . KHABAR DARI BAWEAN - Kuduk-Kuduk Channels
Home » » KHABAR DARI BAWEAN

KHABAR DARI BAWEAN

Written By Unknown on Sabtu, 24 Mei 2014 | 3:50 PTG


KHABAR DARI BAWEAN




Jumaat / 23 Mei 2014 - Tepat pukul 10.00 pagi waktu malaysia, saya dapat panggilan telefon dari saudara Epul Segambut & Kak Chik di Bawean dimana beliau mengatakan sekarang berada dipasar tambak sedang berjalan-jalan sambil untuk membeli t-shirt di kedai Legge Bawean,"katanya.

Sebelum itu saya telah beri tahukan kepada Epul tempohari semasa event AOP di Zoo Negara, kalau pulang ke Bawean jangan lupa untuk beli t-shirt dari sana. Tujuan Epul menelefon saya tadi adalah untuk memberi tahu, t-shirt apa yang saya nak kat sini banyak." kata Epul.

Epul mengatakan, beliau tidak lama berada di Bawean cuma seminggu sahaja dan akan pergi ke Jawa kerana ada urusan lain. Dalam perbualan tadi sempat saya memberi tahukan kepadanya supaya pergi ke Dusun Kuduk-Kuduk iaitu ke kampung halaman saya untuk mandi-manda air terjun.

Perbualan saya dengan Epul tadi sangat jelas didengar dan suaranya sangat memuaskan sekali. Terima kasih Epul kerana telah telefon saya tadi, semoga perjalanan Epul dan kak Chik sekeluarga berjalan dengan lancar dan tiada halangan sepanjang perjalanan berada disana. Cepat sampai ke Malaysia ya Epul, ku merindukanmu sahabat.



Share this article :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
.
 KUDUK MEDIA KKC : Informasi komuniti bawean
© 2010 - 2015. Kuduk-Kuduk Channels - Hak Cipta Terpelihara
KHABAR ORANG BAWEAN
Hantar Maklumat [ keluar ]