bule anakna oreng phebien . SESI PERKENALAN DENGAN TETAMU UNDANGAN UNTUK EVENT - Kuduk-Kuduk Channels
Home » » SESI PERKENALAN DENGAN TETAMU UNDANGAN UNTUK EVENT

SESI PERKENALAN DENGAN TETAMU UNDANGAN UNTUK EVENT

Written By Unknown on Selasa, 31 Disember 2013 | 11:51 PG

SESI PERKENALAN DENGAN TETAMU UNDANGAN UNTUK EVENT 








Isnin \ 30 Januari 2013 - Gombak.Berakhir sudah perjumpaan kami semua dgn sahabat dari Singapura dan bpk Kyai Muhyiddin Khattib dari Jawa serta rakan2 di AOP yg lain sebelum kita bertemu lagi pada event di Stadium Titiwangsa nanti.




Terasa gembira yang tak terhingga kerana dapat bertemu dan berbual-bual dengan rakan kita dari singapura di mana beliau mengatakan akan menghadirkan diri pada event perjumpaan warga Bawean di Titiwangsa nanti. Beliau juga sempat singgah bertemu anak perempuannya yang belajar di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) sambil duduk bersembang dengan penuh mesra.





Undangan khusus bpk Kyai dari Jawa di pondok pesantren salafiyah syafi'iyah sukorejo asembagus situbondo jawa timur yg baru sampai malam semalam pun telah turut serta dlm perjumpaan tadi untuk sesi perkenalan di restoran Thaqwa di Gombak Prima. 






Rakan2 yg hadir dari AOP sperti berikut Abang Azroy Muka Ezal Ramozz Pamona Kuduk-Kuduk Channels Aiman Ahmad Daud Sainiah Nieya Aron Pertaje Muhammad Iqbal Syam Arif Salma Ahmadi Ahmad Hj Muhammad. Sekian









Share this article :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
.
 KUDUK MEDIA KKC : Informasi komuniti bawean
© 2010 - 2015. Kuduk-Kuduk Channels - Hak Cipta Terpelihara
KHABAR ORANG BAWEAN
Hantar Maklumat [ keluar ]