bule anakna oreng phebien . KENAPA DENGAN ORANG BAWEAN DI MALAYSIA - Kuduk-Kuduk Channels
Home » » KENAPA DENGAN ORANG BAWEAN DI MALAYSIA

KENAPA DENGAN ORANG BAWEAN DI MALAYSIA

Written By Unknown on Sabtu, 4 Januari 2014 | 3:14 PG

KENAPA DENGAN ORANG BAWEAN DI MALAYSIA





Jumaat/03 Januari 2014- Perjumpaan warga Bawean kelmarin di Titiwangsa kurang mendapat respon yang positif dari Warga Bawean lainnya.

Apakah yang membuat acara ini tidak ramai yang hadir dan mengapa ianya sukar untuk menembusi pelosok warga Bawean yang ada di Malaysia ini.

Apakah ada diantara mereka ini yang tidak mendapat informasi atau dapat informasi tapi malas hendak hadir atau mungkin masanya tidak sesuai.


Walhal Media KKC telah melintasi seluruh warga Bawean di daerah Gombak semata-mata untuk memberi informasi mengenai event itu.

Kami di Media KKC telah meminta lebih kepada pihak penganjur dan pihak KKC juga telah photocopy hampir seribu keping mengenai event tersebut untuk di bagi-bagi kepada orang ramai.


Kenapa masih tidak menghadirkan diri bila mendapat undangan dan kenapa tidak mahu bersatu untuk maju.

Sampai bila ingin duduk dirumah dan tidak memperduli pada bangsanya sendiri dengan tidak ingin ambil tahu pada warganya.

Kami disini tidak akan berputus asa walaupun majlis kami kurang mendapat sambutan dari warganya sendiri, kami akan mencuba lagi dan cuba sampai lah bangsa kami bersatu seperti bangsa lain di Malaysia.

Kami di Media KKC telah cuba untuk mengimbangi pihak penganjur PBM & AOP untuk sama-sama memasyhurkan bangsa kami dengan lebih menjadikan bangsa kami ini menjadi sebutan rakyat Malaysia dan juga menjadi sebutan oleh kerajaan di Malaysia.

Gambar dibawah ini adalah kertas jemputan untuk anda sebagai warga Bawean dan kami juga telah war-warkan sejak sebulan yg lalu.










Share this article :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
.
 KUDUK MEDIA KKC : Informasi komuniti bawean
© 2010 - 2015. Kuduk-Kuduk Channels - Hak Cipta Terpelihara
KHABAR ORANG BAWEAN
Hantar Maklumat [ keluar ]