bule anakna oreng phebien . KENAPA DENGAN ANGKA INI - Kuduk-Kuduk Channels
Home » » KENAPA DENGAN ANGKA INI

KENAPA DENGAN ANGKA INI

Written By Unknown on Rabu, 12 Disember 2012 | 10:11 PG





KENAPA DENGAN ANGKA INI


Assalamualaikum...
Hari Rabu - 12.12.2012 hari yang selalu ada di kalangan tergila-gila dengan angka ini, mungkin kerana tahun hadapan angka ini tidak ada lagi.."betul kewwww".

Atau apa ya...bagi sahabat-sahabat Kuduk-Kuduk Channels Admin nak bagi pendapat ni.."
Angka 12.12.2012 adalah hanya tahun ini sahaja ada tahun-tahun nanti dah hilang tak akan ada lagi maka di hari ini buatlah perkara-perkar yang baik, tolong orang ke, ape2lah janji anda ingat sampai bila-bila. Kenangan hanya dapat di kongsi dgn rakan-rakan anda bila rakan anda membuat sesuatu perkara yang baik dengan and maka ianya akan di kenang agar sentiasa di ingat sampai bila-bila.

Tarikh 12.12.2012-hari ini Rabu kenapa tidak datang pada hari ahad...?
kalau lah dtg hari ahad , banyaklah acara-acara yang di rancang pada tarikh ini. Tarikh ini amat special sekali bagi aku dan anda semua kerana apa.....! Anda fikirlah sendiri apa yang terbuka di fikiran anda. Biasanya tarikh yang menarik ini akan dirancang oleh banyak orang  dengan pelbagai banyak acara seperti perkahwinan, pertunangan, dan sebagainya, tidak kira lah kaum mana semua sama. Dalam malaysia seandainya tarikh ini jatuh pada hari ahad akan banyak perkahwinan, ini yang aku tahu lah kerana macam tahun-tahun sebelumnya, contoh tahun lepas 11.11.2011 ramai sahabat-sahabat saya mengadakan acara pertunangan, Nikah pon ade juga. 

Tapi kalau tahun hadapan akan rasa janggal sebab angka tahun 13 tidak ada persamaan dengan angka bulan, Angka bulan hanya sampai 12 sahaja, maka sebab itu angka 13 tidak seiring dengan yang lain. Maka justeru itu anda pergunakanlah sebaik2 baiknya angka 12 ini agar ianya dapat di kenang sampai bila-bila dan mungkin juga anda boleh menceritakan kepada anak cucunya nanti bahawa anda pernah membuat sesuatu yang terbaik dalam hidup anda. Maka saya ingin memperkatakan sesuatu" wahai angka 12 selamat datang ke dunia ini datang lah dengan membawa kebaikan pada semua orang kerana manusia di bumi ini lupa akan dirinya  jangan lah menghilang dengan tiada membawa arti bagi mereka ini  kerana manusia disini bongkan dan sombong akan tuhannya yang telah menciptakanNYA. 

"Saya, hefny Amany, menulis artikal ini bukan saja-saja nak menulis tetapi kerana angka 12.12.2012 - Rabu, hari ini memang sangat bermakna bagi aku kerana tahun hadapan tidak akan sama seperti ini lagi. Aku nak pesan ni", Aku harap sesiapa yang membaca artikal ini bacalah dengan fikiran anda jauh ke hadapan dan satu lagi selepas membacanya jangan cuba-cuba copy paste buatlah artikal sendiri agar anda dapat merasakan bagaimana anda apekker kadhirik akhebeje careta. Eson banne apa kabennyaan eson mola maca-maca careta' e, FB memang la pade kapphi, dheddi mola caretana lanjheng ngote'e katara careta jereak copy paste. TQ Kuduk-Kuduk Channels 











Share this article :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
.
 KUDUK MEDIA KKC : Informasi komuniti bawean
© 2010 - 2015. Kuduk-Kuduk Channels - Hak Cipta Terpelihara
KHABAR ORANG BAWEAN
Hantar Maklumat [ keluar ]