bule anakna oreng phebien . MOHON DOANYA ORANG RAMAI - Kuduk-Kuduk Channels
Home » » MOHON DOANYA ORANG RAMAI

MOHON DOANYA ORANG RAMAI

Written By Unknown on Selasa, 4 Disember 2012 | 6:08 PTG


MOHON DOANYA ORANG RAMAI




Hari :Selasa
Tarikh: 04.12.2012

KAJANG- .kerisauan keluarga bpk Hamsa terhadap anaknya yang nombor dua ianitu Norliza semakin risau kerana telah hampir seminggu anaknya belum ada tanda-tanda untuk sembuh. Norliza mempunyai abg, adik lelaki dan adik perempuan. Abgnya Haris pon jarang turun ke Gombak semenjak adiknya mengalami kecelakaan. Ibunya Norliza Wakwa sering menagis dan sering tertanya-tanya apa yang telah menimpa pada keluarga mereka.Norliza di rawat di Hospital kajang berdekatan dengan kawasan rumahnya iaitu cuma mengambil masa sepuluh minit sahaja.

 Kepada sahabat-sahabatnya beliau untuk membantu meringankan beban keluarga beliau boleh menghubungi keluarganya melalui Admin atau saudaranya dan sesiapa yang mengenali Norliza Binti Hamsa, kami mengaharapkan doakannya agar beliau cepat sembuh kerana beliau sampai sekarang belum pulih dari sakit. Admin mengharapkan agar masyarakat kampung Kuduk-Kuduk Channels dapat sama-sama untuk meminta pertolongan dari Allah supaya Liza cepat sembuh seperti sedia kala. Norliza Binti Hamsa telah di hadapi penyakit kencing tikus setelah bermandi-manda di Sg.Tekala Ulu langat. Setelah pulang Beliau pengsan dan badannya panas secara tiba-tiba dan pengsan. 

Setelah lama-kelamaan beliau mcm lebih teruk lalu orang tuanya menghantarkan beliau ke Hospital untuk menerima rawatan lebih lanjut. Maka dalam rawatan itu beliau di letakkan di wat ( I.C.U) kerana doktor beritahu Norliza telah di jangkiti kencing tikus. Beliau pada mulanya langsung tidak boleh berkata-kata, cuma matanya sahaja yang beleh berkelip-kelip. informasi terkini sampai sekarang beliau tidak boleh mengeluarkan suara cuma mulutnya sahaja yang bergoyang seakan-akan bercakap.Bismillah...














Share this article :

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum...
    Gombak,08.12.2012- Alhamdulillah dengan segala puji bagi Allah, keranaMU adik kita Norliza Binti hamsah telah selamat menjalani rawatan di Hospital kajang. Pada hari Rabu/05.12.2012 sekitar jam 8.30 malam doktor yang merawat beliau telah mengarahkan Norliza sudah boleh keluar kerana beliau sudah pulih dan sudah boleh pulang kerumah.kerana kesihatan beliau sudah sembuh walaupun tidaklah pulih sepenuhnya norliza dapat turun ke Gombak untuk melihat saudaranya yang akan melangsungkan perkahwinan pada hari ahad nantinya.Syukur alhamdulillah....terima kasih kepada saudara saudari dan semuanya kerana keatas doanya yang tidak putus2 mengharapkan Norliza sembuh.

    Admin, Datang menemuinya dan bertanyakan khabar bagaimana ceritanya sehingga beliau jatuh sakit. lalu admin memberi nasihat agar selalu mengikuti nasihat doktor supaya kesihtan beliau pulih sepenuhnya.Amin.

    BalasPadam

 
.
 KUDUK MEDIA KKC : Informasi komuniti bawean
© 2010 - 2015. Kuduk-Kuduk Channels - Hak Cipta Terpelihara
KHABAR ORANG BAWEAN
Hantar Maklumat [ keluar ]