bule anakna oreng phebien . PERKENALAN DIRI - Kuduk-Kuduk Channels
Home » » PERKENALAN DIRI

PERKENALAN DIRI

Written By Unknown on Jumaat, 2 November 2012 | 2:00 PG




Perkenalan Diri









Selamat Datang Pengunjung Blog Belajar Segala Trik !!

"Kali ini saya akan memberikan sedikit peringatan kepada pengunjung yang ingin Meng-Copy Paste Artikel di Blog ini :

1. Berikanlah Link sumber artikel yang telah anda posting.

2. Saya sangat mohon untuk sedikit merubah artikel yang telah anda posting untuk dijadikan artikel anda. Jangan anda Copy lalu anda pastekan di postingan sahabat terus anda publikasikan. Sungguh itu sangat tidak menghormati sang penulis yang asli. Kerana saya sudah banyak menemukan blog yang copas artikel diblog ini tanpa merubah isinya. Karena saya cuba cek di search engine GOOGLE ternyata postingan yang saya publikasikan tidak ada,malahan ada diblog copy paste itu....cobalah sahabat fikir betapa susahnya menulis dan memfikirkan sebuah artikel untuk dipublikasikan sedangkan anda tidak menghormati sang penulisnya.
Selesai..

maaf jika Peringatannya panjang sangat ya

SEMOGA ANDA TIDAK BOSAN DIBLOG SAYA INI.









Share this article :

1 ulasan:

  1. Areak peringatan kepada semua yang membuka laman Blog Media Focus Kuduk-kuduk.Tak berat jaust hanya ikut formula je..

    BalasPadam

 
.
 KUDUK MEDIA KKC : Informasi komuniti bawean
© 2010 - 2015. Kuduk-Kuduk Channels - Hak Cipta Terpelihara
KHABAR ORANG BAWEAN
Hantar Maklumat [ keluar ]