bule anakna oreng phebien . KEJOHANAN BOWLING AOP 2014 - Kuduk-Kuduk Channels
Home » » KEJOHANAN BOWLING AOP 2014

KEJOHANAN BOWLING AOP 2014

Written By Unknown on Jumaat, 21 November 2014 | 1:40 PG

KEJOHANAN BOWLING AOP 2014 



KUALA LUMPUR - Dentuman pin yang bersepah kerana di hambat oleh bola yang berat dan keras tandan bermulanya PERTANDINGAN BOWLING AOP TAHUN 2014. Sekali lagi Anak Oreng Phebien akan bertemu lagi di pertandingan bowling yang akan di mulakan pada akhir tahun 2014 iaitu bersamaan bulan Disembar ini. Lain tak bukan, pertandingan ini dianjurkan untuk mengeratkan lagi tali persaudaraan sesama bangsa Bawean. Lokasi pertandingan Bowling pada tahun ini akan di adakan di Kompleks Mutiara Jalan Ipoh yang terletak di tengah-tengah bandar Kuala Lumpur sebagai penghubung pertemuan remaja Bawean di Malaysia.

Hari : Ahad
Tarikh : 28 Disember 2014
Masa : 12.00 Thg Hari - 4.30 petang
Lokasi : Kompleks Mutiara Jalan Ipoh, Kuala Lumpur

Tahun ini juga ada 26 pasukan kesemuanya yang akan mengikuti pertandingan untuk merebut piala pusingan. Antara piala yang dipertaruhkan dalam kejohanan bwling AOP 2014 nanti adalah:

Individu Lelaki
-Juara
-Naib Juara
-Ke-3

Individu perempuan 

-Juara
-Naib Juara
-Ke-3

Kumpulan
-Juara
-Naib Juara
-Ke-3
-Kumpulan paling unik


Kepada kumpulan yang telah mendaftarkan pasukan, sila buat bayaran selewat-lewatnyanya minggu hadapan pada 23/ 12/ 2014. Sila serahkan nama dan bayaran pada tarikh tersebut danjika gagal berbuat demikian penyertaan kumpulan anda akan di gantikan dengan kumpulan yg dlm mode 'standby'. Harap maklum.-oleh Azroy Manaf sebagai pengerusi Anak Oreng Phebien (AOP).



Share this article :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
.
 KUDUK MEDIA KKC : Informasi komuniti bawean
© 2010 - 2015. Kuduk-Kuduk Channels - Hak Cipta Terpelihara
KHABAR ORANG BAWEAN
Hantar Maklumat [ keluar ]