bule anakna oreng phebien . SEMOGA ARWAH IBU NADIPA DITEMPATKAN BERSAMA ORANG-ORANG YANG BERTAKWA - Kuduk-Kuduk Channels
Home » » SEMOGA ARWAH IBU NADIPA DITEMPATKAN BERSAMA ORANG-ORANG YANG BERTAKWA

SEMOGA ARWAH IBU NADIPA DITEMPATKAN BERSAMA ORANG-ORANG YANG BERTAKWA

Written By Unknown on Khamis, 9 Januari 2014 | 11:54 PTG


 SEMOGA ARWAH IBU NADIPA DITEMPATKAN BERSAMA ORANG-ORANG YANG BERTAKWA





Khamis / 09 Januari 2014 - Innalillahi wainna ilaihi rajiun salam takziah buat keluarga Ibu Syarifah, Sam'a, Raf'a, Sawiya, Tallip, Nadir, Muslih dan juga kepada anak-anaknya yang lain diatas pemergian ibundanya ke Rahmatullah yang bernama Nadipa Binti Fadlillah sekitar jam 10 pagi tadi waktu bawean, Indonesia.

Arwah merupakan seorang yang pendiam dan mesra kepada orang telah meninggalkan kita untuk selama-lamaya. Arwah yang tinggal di Katapang di Dusun Kuduk-Kuduk Bawean, tidak mengalami sakit apa-apa dan tiada tanda-tanda pun sewaktu arwah masih hidup." kata bapak Hamsun sewaktu menelefon Media KKC petang tadi..

Semoga arwah ibu Nadipa diterima amal baiknya sepanjang berada di dunia dan juga semoga arwah ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Kepada masyarakat Kuduk-Kuduk selepas Isyak di harap datang kerumah Bpk Hamsun di wira Damai untuk tahlil arwah.

Bapak Hamsun tadi memberi tahu, majlis tahlil selama tiga hari berturut-turut seperti biasa selepas isyak waktu malaysia di tempat yang sama iaitu dirumahnya di wira damai.


:: Info dari bapak Hamsun menantu kepada arwah ibu Nadifa.
















Share this article :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
.
 KUDUK MEDIA KKC : Informasi komuniti bawean
© 2010 - 2015. Kuduk-Kuduk Channels - Hak Cipta Terpelihara
KHABAR ORANG BAWEAN
Hantar Maklumat [ keluar ]