bule anakna oreng phebien . PROGREM MASYARAKAT KUDUK-KUDUK DI MALAYSIA - Kuduk-Kuduk Channels
Home » » PROGREM MASYARAKAT KUDUK-KUDUK DI MALAYSIA

PROGREM MASYARAKAT KUDUK-KUDUK DI MALAYSIA

Written By Unknown on Rabu, 9 Januari 2013 | 3:10 PG





PROGREM MASYARAKAT KUDUK-KUDUK DI MALAYSIA






Ditulis oleh : hefny amany
Media: Kuduk-Kuduk Channels



SAMBUTAN MAULIDURASUL
Tarikh : 9 februari 2013
Hari : Sabtu mlm minggu
Masa : 8.30 mlm
  
MESYUARAT KAMPUNG
Tarikh : 10 februari 2013
Hari : Ahad pagi
Masa : 9 pg - 2 ptg

Assalamualaikum.....
Salam sejahtera dan salam sebangsa.........Bawean.

Admin ingin mengkhabarkan bahawa, Masyarakat kami Kuduk-Kuduk di Malaysia akan mengadakan Progrem seperti yang terlulis di atas. Tempat seperti tahun-tahun sebelumnya iaitu di Taman sri Gombak atau Taman Industri Bolton. Sebarang keraguan atau pertanyaan mengenai progrem ini, sila bertanya kepada bapak Lora kita iaitu Bpk.Salehan atau saudara mara terdekat .Insyaallah...
  
Semua masyarakat kuduk-kuduk yang berada di malaysia di wajib hadir. Kerukunan hidup bermasyarakat perlu ditunjangi oleh semua agar persatuan kampung berkembang sampai bila-bila..Orang tuanya sekalipun perlu membawa anak dan menantu melayu atau boyan untuk ikut serta dalam progrem ini.

Tolong jangan ada unsur segan silu di kalangan anak dan menantu tuan puan cuba-cuba lah sekali sekala ikut serta dalam kemasyarakatan ini. Selagi ayah dan ibunya orang boyan tolong jangan merasa anak mengaku melayu kerana bangsa lain tidak ada sikap segan silu contohnya warga di malaysia ini .Ibu bapa orang boyan jadi Anaknya pun orang boyan cuma lahir di malaysia, lain lah klu orang melayu sini...boleh lah mengaku melayu. Eksen sangat...!!!

Admin berharap ibu bapa dapat membawa anak-anak dan menantu sekali untuk meramaikan suasana majlis.Insyaallah... — di Taman Industri Bolton.







Share this article :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
.
 KUDUK MEDIA KKC : Informasi komuniti bawean
© 2010 - 2015. Kuduk-Kuduk Channels - Hak Cipta Terpelihara
KHABAR ORANG BAWEAN
Hantar Maklumat [ keluar ]